Engagerande mobila kampanjsajter

Argument

Mobilen blir alltmer det självklara verktyget för att nå information, och vi agerar i allt högre utsträckning på den information som når oss via mobilen, särskilt om vi får den på platser och i sammanhang där vi ska fatta beslut.

Om du erbjuder produkter och tjänster eller vill presentera information till många kunder blir det därför viktigt för dig att kunna skapa information som är optimerad för mobiltelefoner.

QR-koder, NFC-taggar och SMS-förfrågningar gör det lätt för dina kunder att nå information där den är relevant, till exempel i affärer, ute på stan, på bussen/tåget eller på mässan. Användningsområdena är många.

Det är viktigt att tydliggöra för användarna varför de ska läsa din information, och att informationen är relevant, intressant och snabb att förstå och konsumera. Tyvärr är det här många missar, genom att länka till den normala webbsajten eller genom att inte ge tillräcklig anledning för att nå informationen.

Vi upplever att det har saknats ett lättarbetat och kostnadseffektivt verktyg för att skapa mobil information.